fons degradat blanc
ripollet.cat
Dissabte, 20 d'abril de 2024
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Economia
La Unió de Botiguers de Ripollet canvia de nom i d'imatge -Economia- 22/09/2016

Amb l'inici del curs, la Unió de Botiguers de Ripollet ha decidit fer un canvi total tant de nom com d'imatge. Així doncs, l'entitat passa a dir-se Unió de Comerciants de Ripollet (UCR). Es tracta d'un nom més inclusiu, que agrupa totes les activitats econòmiques de la ciutat: els serveis, els professionals i els botiguers. Una altra de les novetats és la inclusió de la marca '+ que comerç', que ratifica que l'entitat és la suma dels diferents tipus d'activitats econòmiques i, a més, demostra que tots els comerciants es poden sentir representats. El nou disseny és més modern i ha estat realitzat per l'empresa l'Ariadna de Ripollet.

La Unió de Botiguers de Ripollet canvia de nom i d'imatge -Imatge 1-La Unió de Botiguers de Ripollet canvia de nom i d'imatge -Imatge 2-La Unió de Botiguers de Ripollet canvia de nom i d'imatge -Imatge 3-La Unió de Botiguers de Ripollet canvia de nom i d'imatge -Imatge 4-

Amb aquests canvis d'imatge i nom, la Unió de Comerciants es reivindica com a un eix vertebrador de la vila. "Som més que comerç perquè, quan nosaltres aixequem les persianes cada dia, donem vida a la ciutat", ha indicat el president de la UCR, Sergi Samper, que ha afegit: "Som un eix vertebrador de la societat perquè il·luminem els carrers, cuidem el nostre entorn i col·laborem en el desenvolupament de la nostra ciutat, i així ho hem volgut reflectir".

La presentació del nou nom i de la nova imatge corporativa es va dur a terme aquest dimecres, 21 de setembre, al vespre al Centre Cultural. Hi van participar, a més dels membres de la nova Unió de Comerciants, l'alcalde José María Osuna, la regidora de Promoció Econòmica, Pilar Castillejo, i representants de PIMEC i de l'Associació de Botiguers de Catalunya.

Leo Fernández, de l'Ariadna, ha explicat que el nou logo pretén mostrar "el teixit comercial de Ripollet", per la qual cosa les lletres de la nova imatge "estan cosides" entre elles i tenen "una forma amable i suau, amb colors càlids i optimistes". Pel que fa al nou lema (+ que comerç), Fernández ha apuntat que "reflecteix la realitat comercial de Ripollet, fa evolucionar el concepte de botiga, lligat a un espai físic, a una concepció més moderna".

De la seva banda, Pilar Castillejo va destacar que "no es tracta de maquillatge, sinó d'una nova etapa de dinamització i que donarà un nou impuls a tot el teixit comercial de Ripollet" gràcies "a les moltes idees que tenen" des de l'entitat.

J.S./E.P.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal