fons degradat blanc
ripollet.cat
Diumenge, 17 d'agost de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Economia
Els Estafats per les Preferents informen als afectats de La Caixa -Economia- 02/03/2013

Aques dijous, 28 de febrer, la Plataforma d'Afectats per Les Preferents va convocar una reunió al Centre Cultural amb els afectats que han intercanviat les seves participacions per altres productes de La Caixa. L'objectiu era sobretot aclarir dubtes sobre aquests nous productes adquirits.

Els Estafats per les Preferents informen als afectats de La Caixa -Imatge 1-

A l'acte van assistir una trentena de persones, de les quals més de la meitat eren clients de La Caixa. Així, els afectats van conéixer de primera mà la informació referent als seus productes, una informació recopilada directament per la Plataforma que s'ha reunit al llarg d'aquests dies amb diferents directors d'oficina de l'entitat. D'aquesta manera els ciutadans van poder saber què tenien contractat exactament, ja que hi havia certa confusió sobre el bescanvi realitzat.

La Plataforma no descarta convocar properament altres trobades per parlar sobre els productes d'altre entitats bancàries com per exemple Catalunya Caixa.

L.P./F.R.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal