fons degradat blanc
ripollet.cat
Diumenge, 29 de març de 2026
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Plens
Acords del Ple Ordinari del 29 de setembre -Plens- 30/09/2005

El Ple Ordinari de setembre celebrat el dia 29 va ratificar el preu públic del menjador escolar per a aquest curs, que ascendeix a 5,20 euros. L’acord, però, va rebre el vot contrari del regidor Josep Gabarra, el PP i el CpR, l’abstenció d’ERC i el vot favorable de l’equip de govern, format pel PSC, CiU i ICV. En aquesta sessió, amb 12 punt a l’ordre del dia, també es va aprovar el plec de condicions i l’explotació del futur pàrquing de camions, previst a la urbanització del Pla del Martinet. El Ple també va donar el seu vist-i-plau al disseny de l’escut i la bandera municipal, aprovats tots dos per unanimitat. Pel que fa a l’escut, el primer premi, dotat amb 1.500 euros, ha estat atorgat a Bernat Marc Roca, i el segon, de 750 euros, a Sandra Escursell.

Acords del Ple Ordinari del 29 de setembre -Imatge 1-


A la sessió també es va aprovar per unanimitat l’adhesió al conveni signat entre l’Agència Tributària i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies pel qual l’Ajuntament tindrà accés a les dades del Ministeri d’Hisenda i els ciutadans podran estalviar-se, en molts casos, el desplaçament a Sant Cugat.
La contractació d’un préstec per un import 625.000 euros amb el Banc de Crèdit Local, per a fer front al pagament de l’expropiació dels terrenys dels Pinetons, va ser un altre punt aprovat, en aquest cas amb els vots en contra de Gabarra, PP i CpR, i l’abstenció d’ERC.

Pel que fa a les mocions, finalment s’hi van debatre dues, ja que el CpR va retirar la que havien presentat, on demanaven un estudi i la retirada de les plaques amb símbols franquistes que encara existeixen a edificis de Ripollet. El grup de l’oposició va explicar que retirava la moció donat que al Ple de setembre de l’any passat es va aprovar una moció de l’equip de govern on es demanava la retirada d’elements franquistes del municipi. Segons va informar l’alcalde, el cens ja està acabat i s’està elaborant el pressupost per tal de fer-ho arribar a la Generalitat. Pel que fa a les altres mocions, presentades pel grup d’ICV, les dues van ser aprovades. La primera demanava l’adhesió al conveni subscrit entre la Generalitat i la Lliga per la laïcitat, que va rebre el vot contrari del regidor Gabarra, l’abstenció de CiU i PP i el vot afirmatiu d’ERC i el PSC. L’altra moció demanava la creació d’una comissió mixta entre Generalitat i Ajuntament per tal de concretar competències i recursos entre ambdues administracions. Aquest punt va rebre l’abstenció de Josep Gabarra i el PP i el vot afirmatiu de la resta de grups.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal