fons degradat blanc
ripollet.cat
Dissabte, 4 d'abril de 2020
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Sanitat
L'Ajuntament de Ripollet garanteix l'atenció a la ciutadania -Sanitat- 18/03/2020

Durant el confinament, l'Ajuntament manté en funcionament els seus serveis bàsics: Registre General, Secretaria, Serveis Econòmics, Policia Local i Mercat. L'atenció ciutadana serà per telèfon i email a l'OAC i a Drets Socials (serveis socials, salut pública, atenció a la dona, inclusió, habitatge i assessorament).

L'Ajuntament de Ripollet garanteix l'atenció a la ciutadania -Imatge 1-
Aquest dilluns, l'Ajuntament de Ripollet manté la seva activitat, tot i declarar ahir, a través de resolució d'alcaldia, la situació d'excepcionalitat en el funcionament dels serveis administratius que presta en els diferents centres de treball, amb efectes des d'avui i fins al 29 de març de 2020. L'acord estableix mesures de reordenació de personal en tots els àmbits i departaments, així com de readaptació funcional, prioritzant en tot cas l'atenció telefònica, per mitjans electrònics i minimitzant l'atenció presencial del ciutadà, a través de la cita prèvia.

Serveis bàsics
La limitació en la prestació de serveis públics de l'Ajuntament de Ripollet afecta aquells que no siguin estrictament necessaris per garantir el funcionament dels serveis bàsics o estratègics. Tenen caràcter de serveis públics bàsics o estratègics els següents:
- Registre General.
- Atenció ciutadana: principalment telefònica i per correu electrònic.
- Drets socials, només es realitzarà atenció telefònica i per correu electrònic, només s'atendran aquells casos que es cataloguin com urgents.
- Policia Local.
- Brigada municipal, per a la realització d'aquelles tasques urgents i imprescindibles.
- Mercat municipal.
- Confecció de nòmines i tràmits a la seguretat social.
- Serveis econòmics.
- Secretaria general.

Altres serveis
Pel que fa a la resta de personal, si el lloc de treball ho ha permès, s'ha activat la modalitat de treball a distància. Així, durant els propers quinze dies, l'atenció ciutadana només es farà per via telefònica o telemàtica excepte els casos urgents que es valori que necessiten atenció presencial. Recordem que tots els equipaments municipals resten tancats, excepte el Mercat Municipal, pel seu caràcter de subministrament de productes de primera necessitat, respectant els límits d'un terç del seu aforament que marca la normativa vigent.
Al document adjunt, poden trobar un manual amb preguntes freqüents de la ciutadania i
els contactes per a demanar informació.


ATENCIÓ TELEFÒNICA I PER EMAIL

COM CONTACTAR?

Oficina d'Atenció Ciutadana
Tel. 935 046 000
Per a informació de caràcter general
a/e: oac@ripollet.cat

Policia Local
935 046 006

Drets Socials
Telèfons
935 046 007
670 291 976
670 291 716
680 241 330

Adreces electròniques
Genèrica: recepcioss@ripollet.cat
Serveis Socials: serveissocials@ripollet.cat
SIAD: siad@ripollet.cat
Habitatge: habitatge@ripollet.cat; borsadelloguer@ripollet.cat
OMIC: omic@ripollet.cat
Assessorament jurídic: serveiorientaciojuridica@ripollet.cat
Inclusió: immigracio@ripollet.cat
Salut Pública: salut_publica@ripollet.cat

ALTRES TELÈFONS D'INTERÈS

CatSalut
012 - consultes i informació
061 - urgències coronavirus I sanitàries
112 - emergències



Icona Fitxer PDF - 0,26 Mb - 160320-FAQs-coronavirus.pdf 

AGENDA

TANCADA TEMPORALMENT Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal