fons degradat blanc
ripollet.cat
Dilluns, 21 d'abril de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
L'Associació d'Aturats i La Careta omplen l'Auditori amb El sueño de Dulcie -Cultura- 07/11/2016

El Teatre Auditori del Mercat Vell es va omplir dissabte, 5 de novembre, al vespre per assistir a la representació de El sueño de Dulcie, de La Careta Teatre. L'obra va ser una iniciativa de l'Associació d'Aturats de Ripollet i Cerdanyola. L'entrada tenia el preu solidari de tres euros, i al vestíbul de l'Auditori es van poder comprar els productes elaborats pels membres de l'Associació d'Aturats.

L'Associació d'Aturats i La Careta omplen l'Auditori amb <i>El sueño de Dulcie</i> -Imatge 1-L'Associació d'Aturats i La Careta omplen l'Auditori amb <i>El sueño de Dulcie</i> -Imatge 2-L'Associació d'Aturats i La Careta omplen l'Auditori amb <i>El sueño de Dulcie</i> -Imatge 3-

El sueño de Dulcie és una creació de La Careta Teatre que va ser presentada al juliol i és un homenatge 400 anys després de la mort de Cervantes i Shakespeare. L'acció se situa en un pub londinenc per on van desfilant diferents personatges de les obres dels dos autors, com Dulcinea, Marcel·la, Desdèmona, Julieta o Lady Macbeth, tot imaginant com seria el seu comportament en l'actualitat.

E.P.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal