fons degradat blanc
ripollet.cat
Dissabte, 15 de març de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
Belén Funes guanya dos premis de curtmetratges en el Festival de Cine de Málaga -Cultura- 06/05/2015

La cineasta ripolletenca Belén Funes va ser una de les triomfadores en el Festival de Cine de Màlaga, celebrat entre el 17 i el 26 d'abril. Funes va guanyar els premis Biznaga de Plata a la Millor Direcció i al Millor Curt per la seva obra Sara a la fuga.

 

Belén Funes guanya dos premis de curtmetratges en el Festival de Cine de Málaga -Imatge 1-

 

La pel·lícula, de 15 minuts, és la primera producció Funes com a directora, tot i que la ripollenca ha participat en la realització d'altres films de la productora Miss Wasabi, de la directora Isabel Coixet.

 

La ripolletenca ha expressat la seva satisfacció per uns guardons que "no m'esperava". El curt es va finançar gràcies a una subvenció estatal i a un crowdfunding a través de Verkami, on "ens va ajudar gent que coneixíem, però també d'altra que no coneixem".

 

Funes ha manifestat la intenció de fer més films. "Tenim previst fer un llarg i estem en elaboració d'un altre curt, però sempre dins el món de la ficció", ha puntualitzat.

 

En aquest enllaç es pot veure un tràiler de Sara a la fuga: https://vimeo.com/121166819

 

E.P.




AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal