fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 9 de setembre de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
El Centro Aragonés celebra amb il·lusió el Día de Aragón -Cultura- 24/04/2012

El Centro Aragonés de Ripollet va celebrar el passat cap de setmana el Día de Aragón. Així, amb motiu de San Jorge, el dissabte, 21 d'abril, va celebrar a la seva seu el vi d'honor i la recepció d'autoritats. Durant l'acte, el Centre va rebre per part de l'Ajuntament la bandera oficial de Ripollet, mentre que l'entitat va regalar el llibre Los Reyes de Aragón, desde Ramiro I a Juan Carlos I, editat pel govern d'Aragó. També es fa llegir una carta de la presidenta d'Aragó, Luísa Fernanda Rudi Úbeda, a càrrec de la tresorera de l'entitat, Flora Bonigno.

El Centro Aragonés celebra amb il·lusió el Día de Aragón  -Imatge 1-El Centro Aragonés celebra amb il·lusió el Día de Aragón  -Imatge 2-El Centro Aragonés celebra amb il·lusió el Día de Aragón  -Imatge 3-El Centro Aragonés celebra amb il·lusió el Día de Aragón  -Imatge 4-

Diumenge, el Centro Aragonés va instal·lar una carpa durant el Sant Jordi a la Rambla i a la tarda va celebrar al Teatre Auditori un festival de jotes. Durant el dia 23 d'abril, al balcó de la seva seu van restar penjades les banderes de Ripollet, Catalunya, Aragó i Espanya.

R.H.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal