fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 30 de desembre de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
Amics del Teatre organitza diverses activitats per Nadal -Cultura- 14/12/2011

L'entitat ripolletenca Amics del Teatre ha preparat de cara a les festes nadalenques diverses activitats incloses en la celebració del Cicle Segarra, amb motiu de la commemoració de la mort d'aquest autor català. Així, el diumenge 18 de desembre l'Església de Sant Esteve acollirà a les 19 h una lectura dramatitzada del Poema de Nadal, acompanyat d'una cantada de nadales. L'entrada és lliure i hi haurà un refrigeri a la finalització de l'espectacle.

Amics del Teatre organitza diverses activitats per Nadal -Imatge 1-
Un altre dels espectacles de cara a aquestes festes és la representació de La corona d'espines, dirigida per Marta Figueras. L'obra es situa a finals del segle XVIII, on Sagarra desenvolupa un joc de secrets, enganys i imposicions en el si d'una Catalunya entre feudal i burgesa. Les representacions tindran lloc el dilluns 26 de desembre a les 19 h, el dissabte 14 de gener a les 22 h i el 15 de gener a les 18 h, totes elles al Centre Parroquial de Ripollet.

Les entrades és poder recollir a Bolsos Cisa, a la rambla de Sant Jordi, 3 o una hora abans de la representació a la taquilla del teatre.

L.P.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal