fons degradat blanc
ripollet.cat
Diumenge, 15 de juny de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
El Centre Cultural acull 'Els ulls i la paraula' -Cultura- 03/07/2009

Ja es pot visitar al Centre Cultural la mostra 'Els ulls i la paraula', inclosa en les activitats de la 26a Festa de la Fotografia. Es tracta d'una exposició produïda per Gramenet Imatge Solidària i formada per una vuitantena d'instantànies.

El Centre Cultural acull 'Els ulls i la paraula' -Imatge 1-


Les imatges, en blanc i negre i preses a diversos països del món, estan comentades per mig centenar de personalitats de diversos àmbits de la vida pública. Així, destaquen el president del Govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, fins als futbolistes Eto'o i Ronaldinho, passant pel Nobel de literatura José Saramago i el sacerdot Pere Casaldàliga. L'exposició pretén sensibilitzar als ciutadans sobre els valors humans de la imatge i incitar reflexió sobre les injustícies al món.

La mostra, que ja es va estar instal·lada fa uns mesos al CEIP El Martinet, arriba ara al Centre Cultural de la mà de l'AFOCER, en el marc de la Festa de la Fotografia. Es podrà veure durant tot el mes de juliol a les sales 1 i d'Art.

F.R.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal