fons degradat blanc
ripollet.cat
Dilluns, 21 d'abril de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
Nova edició dels Tres tombs a Ripollet -Cultura- 16/01/2009

El proper diumenge, 18 de gener, tindrà lloc a Ripollet la tradicional festa dels Tres Tombs, amb un extens programa a càrrec de la Comissió Organitzadora de la Festa de Sant Antoni Abat de Ripollet. Enguany serà l'edició número 116 de la festa, on no hi faltarà l'ofici solemne, la benedicció, la passada i l'acte de desfilada dels Tres Tombs, així com l'esperat ball de la tarda.

Nova edició dels Tres tombs a Ripollet -Imatge 1-Nova edició dels Tres tombs a Ripollet -Imatge 2-Nova edició dels Tres tombs a Ripollet -Imatge 3-Nova edició dels Tres tombs a Ripollet -Imatge 4-


El programa s'iniciarà a les 7 del matí, amb la Diana de Traginers, seguida de la concentració a cal banderer, que enguany és en Jaume Figueras i Bonillo. Figueras ja va ser portador de la bandera l'any 1987, quan el seu pare, en Jaume Figueras i Arús va ser el Banderer dels Tres Tombs. (Veure programa a l'Agenda Cultural).

Foto 1: Passada dels Tres Tombs de l'any passat.
Foto 2: Banderer, Jaume Figueras i Bonillo.
Foto 3: Cordonista, Manoli.
Foto 4: Cordonista, Sergi.

R.H.



Continguts relacionats amb aquest:
- Festa Sant Antoni Abat [Agenda]
AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal