fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 10 de juny de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Medi Ambient
Èxit de participació a les activitats de l'Agenda de Tardor de la Casa Natura -Medi Ambient- 31/10/2007

Tant les jornades sobre els bolets, com les diferents xerrades de l'Agenda de Tardor de la Casa Natura van comptar amb una gran participació. El proper dia 11 de novembre, a les vuit del matí, tindrà lloc la propera de les activitats, amb una sortida a buscar bolets.

Èxit de participació a les activitats de l'Agenda de Tardor de la Casa Natura -Imatge 1-


Els autocars es trobaran a la Casa Natura, a les 8 del matí, on recolliran totes les persones inscrites prèviament i les conduiran al Montnegre. L'excursió conclourà al migdia quan els autocars retornin a la Casa Natura.

D'altra banda, el dia 23 d'octubre es va oferir la conferència 'El passat, present i futur convivint amb l'amiant', a càrrec del doctor Rafel Abós, que va comptar amb la participació d'una cinquantena de persones.

F.R.




AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal