Diumenge, 24 de novembre de 2024
La nova Defensora de la Ciutadania atendrà cada setmana en un barri de Ripollet
-Serveis-
15/01/2019
Maria Jesús García, la nova Defensora de la Ciutadania de Ripollet, ha presentat aquest matí el servei i els canals per accedir-hi, acompanyada de l'alcalde, Jose M. Osuna. La Defensora atendrà als veïns i veïnes els dimarts i dimecres a la tarda, de 18 a 20.30 hores, a partir del pròxim 22 de gener. Els dimarts ho farà sempre al Centre Cultural i els dimecres a un centre cívic de Ripollet, anant cada setmana a un barri diferent. En aquest web municipal trobaran tota la informació relativa a la Defensora de la Ciutadania.
Des de la seva elecció, per unanimitat, al Ple de novembre, M. Jesús García ha estat treballant amb l'Ajuntament els aspectes relatius al servei, formularis, materials necessaris i xarxes socials, entre d'altres. L'alcalde ha destacat la importància que la Defensora "sigui una figura que compti amb un ampli suport social i polític", considerant-lo "un molt bon punt de partida i també un repte". Osuna també s'ha mostrat segur de que la seva feina "revertirà positivament en el nostre municipi".
García, periodista de professió, treballa actualment a l'Àrea d'Organització i Planificació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ella substitueix en el càrrec a Joan Ramon Costa, que va ser Defensor durant 10 anys i qui ha assessorat i ajudat a García, tal com ella mateixa ha explicat i agraït durant la roda de premsa. La Defensora ha destacat que vol atendre els veïns i veïnes als barris per millorar la proximitat i també així conèixer de primera mà la realitat de cada barri. García també ha recordat que "la Defensora no és un jutge ni vol ser-ho" i recomana a la ciutadania que esgoti prèviament totes les vies administratives abans de presentar la seva queixa o reclamació davant de la Defensora. La Defensora també ha mostrat la seva predisposició a treballar conjuntament amb l'Ajuntament i ha assegurat que "podem fer molt bona feina i potser millorar els serveis que s'estan donant".
Vetllar pels drets de la ciutadania
El/la Defensor/a de la Ciutadania de Ripollet és una institució que té per missió vetllar pels drets dels veïns i veïnes en relació a l'actuació de l'administració municipal i dels organismes que en depenen, així com de les empreses de serveis públics amb capital municipal i dels concessionaris dels serveis públics. Amb aquesta finalitat, estudiarà les queixes que se li presentin i proposarà una resolució, sempre actuant amb independència i objectivitat. En aquest web trobaran un apartat amb tota la informació relativa al servei de la Defensora de la Ciutadania, on podran descarregar el formulari de sol·licitud, el calendari d'atenció al públic i consultar les dades de contacte i xarxes socials, que molt aviat estaran actius.
NP/S.R.
Maria Jesús García, la nova Defensora de la Ciutadania de Ripollet, ha presentat aquest matí el servei i els canals per accedir-hi, acompanyada de l'alcalde, Jose M. Osuna. La Defensora atendrà als veïns i veïnes els dimarts i dimecres a la tarda, de 18 a 20.30 hores, a partir del pròxim 22 de gener. Els dimarts ho farà sempre al Centre Cultural i els dimecres a un centre cívic de Ripollet, anant cada setmana a un barri diferent. En aquest web municipal trobaran tota la informació relativa a la Defensora de la Ciutadania.
Des de la seva elecció, per unanimitat, al Ple de novembre, M. Jesús García ha estat treballant amb l'Ajuntament els aspectes relatius al servei, formularis, materials necessaris i xarxes socials, entre d'altres. L'alcalde ha destacat la importància que la Defensora "sigui una figura que compti amb un ampli suport social i polític", considerant-lo "un molt bon punt de partida i també un repte". Osuna també s'ha mostrat segur de que la seva feina "revertirà positivament en el nostre municipi".
García, periodista de professió, treballa actualment a l'Àrea d'Organització i Planificació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ella substitueix en el càrrec a Joan Ramon Costa, que va ser Defensor durant 10 anys i qui ha assessorat i ajudat a García, tal com ella mateixa ha explicat i agraït durant la roda de premsa. La Defensora ha destacat que vol atendre els veïns i veïnes als barris per millorar la proximitat i també així conèixer de primera mà la realitat de cada barri. García també ha recordat que "la Defensora no és un jutge ni vol ser-ho" i recomana a la ciutadania que esgoti prèviament totes les vies administratives abans de presentar la seva queixa o reclamació davant de la Defensora. La Defensora també ha mostrat la seva predisposició a treballar conjuntament amb l'Ajuntament i ha assegurat que "podem fer molt bona feina i potser millorar els serveis que s'estan donant".
Vetllar pels drets de la ciutadania
El/la Defensor/a de la Ciutadania de Ripollet és una institució que té per missió vetllar pels drets dels veïns i veïnes en relació a l'actuació de l'administració municipal i dels organismes que en depenen, així com de les empreses de serveis públics amb capital municipal i dels concessionaris dels serveis públics. Amb aquesta finalitat, estudiarà les queixes que se li presentin i proposarà una resolució, sempre actuant amb independència i objectivitat. En aquest web trobaran un apartat amb tota la informació relativa al servei de la Defensora de la Ciutadania, on podran descarregar el formulari de sol·licitud, el calendari d'atenció al públic i consultar les dades de contacte i xarxes socials, que molt aviat estaran actius.
NP/S.R.
Altres continguts recents amb la mateixa tipologia:
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
AGENDA
Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"
Notícies Destacades
Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.
Redacció i estil: Regidoria de Comunicació | Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat | Nota legal