fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 17 de setembre de 2019
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Serveis
La nova Defensora de la Ciutadania atendrà cada setmana en un barri de Ripollet -Serveis- 15/01/2019

Maria Jesús García, la nova Defensora de la Ciutadania de Ripollet, ha presentat aquest matí el servei i els canals per accedir-hi, acompanyada de l'alcalde, Jose M. Osuna. La Defensora atendrà als veïns i veïnes els dimarts i dimecres a la tarda, de 18 a 20.30 hores, a partir del pròxim 22 de gener. Els dimarts ho farà sempre al Centre Cultural i els dimecres a un centre cívic de Ripollet, anant cada setmana a un barri diferent. En aquest web municipal trobaran tota la informació relativa a la Defensora de la Ciutadania.

La nova Defensora de la Ciutadania atendrà cada setmana en un barri de Ripollet -Imatge 1-La nova Defensora de la Ciutadania atendrà cada setmana en un barri de Ripollet -Imatge 2-

Des de la seva elecció, per unanimitat, al Ple de novembre, M. Jesús García ha estat treballant amb l'Ajuntament els aspectes relatius al servei, formularis, materials necessaris i xarxes socials, entre d'altres. L'alcalde ha destacat la importància que la Defensora "sigui una figura que compti amb un ampli suport social i polític", considerant-lo "un molt bon punt de partida i també un repte". Osuna també s'ha mostrat segur de que la seva feina "revertirà positivament en el nostre municipi".

García, periodista de professió, treballa actualment a l'Àrea d'Organització i Planificació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ella substitueix en el càrrec a Joan Ramon Costa, que va ser Defensor durant 10 anys i qui ha assessorat i ajudat a García, tal com ella mateixa ha explicat i agraït durant la roda de premsa. La Defensora ha destacat que vol atendre els veïns i veïnes als barris per millorar la proximitat i també així conèixer de primera mà la realitat de cada barri. García també ha recordat que "la Defensora no és un jutge ni vol ser-ho" i recomana a la ciutadania que esgoti prèviament totes les vies administratives abans de presentar la seva queixa o reclamació davant de la Defensora. La Defensora també ha mostrat la seva predisposició a treballar conjuntament amb l'Ajuntament i ha assegurat que "podem fer molt bona feina i potser millorar els serveis que s'estan donant".

Vetllar pels drets de la ciutadania
El/la Defensor/a de la Ciutadania de Ripollet és una institució que té per missió vetllar pels drets dels veïns i veïnes en relació a l'actuació de l'administració municipal i dels organismes que en depenen, així com de les empreses de serveis públics amb capital municipal i dels concessionaris dels serveis públics. Amb aquesta finalitat, estudiarà les queixes que se li presentin i proposarà una resolució, sempre actuant amb independència i objectivitat. En aquest web trobaran un apartat amb tota la informació relativa al servei de la Defensora de la Ciutadania, on podran descarregar el formulari de sol·licitud, el calendari d'atenció al públic i consultar les dades de contacte i xarxes socials, que molt aviat estaran actius.

NP/S.R.



noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal