fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 10 de juny de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Urbanisme
Es col·loca paviment drenant als escocells dels arbres de la Rambla -Urbanisme- 21/05/2009

Des del passat 18 de maig, es va iniciar la instal·lació de paviment drenant a 116 escocells, corresponents als arbres de la rambla de Sant Jordi, entre el carrer de Padró i la plaça Font. Aquesta actuació ha estat adjudicada a Azahar Jardinería y Riegos per un import de 10.031, 45 euros.

Es col·loca paviment drenant als escocells dels arbres de la Rambla -Imatge 1-


L'objectiu d'aquesta és l'eliminació de barreres arquitectòniques ja que els forats dels arbres es tapen amb aquest paviment especial, deixant-ho al mateix nivell que la vorera. D'aquesta manera també s'eviten les caigudes i accidents dels vianants.

D'altra banda, aquest tipus d'instal·lacions faciliten la neteja viària ja que no s'acumula brossa a l'escocell de l'arbre. A nivell mediambiental, el material utilitzat per tapar els escocells és un paviment porós que deixa filtrar l'aigua però que n'evita l'evaporació i d'aquesta manera es pot arribar a estalviar fins a un 75% d'aigua.

F.R.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal