Dilluns, 25 de novembre de 2024
L´OMIC informa sobre les reclamacions a empreses de telefonia mòbil
-Serveis-
12/04/2006
Arran el gran nombre de demandes d’informació i queixes sobre el servei de telefonia mòbil que va atendre durant el 2005, l’Oficina d’Informació al consumidor està portant a terme una campanya d’informació sobre els passos que s’han de seguir a l’hora de presentar una reclamació. Així, l’OMIC recomana que aquesta es presenti, prèviament, a la companyia i si en termini d’un mes no s’ha obtingut cap resposta es faci la reclamació a través de l’Oficina Municipal i/o la Junta Arbitral de Consum. Els casos més freqüents de reclamació són el retard o la negativa en donar de baixa un servei, factures incorrectes, preassignació sense contracte signat i tarificació addicional.
Prèviament a la reclamació, els usuaris hauran d’haver presentat una queixa a la companyia, expressant una petició concreta i disposant de la documentació que acrediti la seva relació de consum i els fets exposats. Per a més informació, poden posar-se en contacte amb l’OMIC de Ripollet, al telèfon 93 504 60 01.
Les adreces on es poden presentar les reclamacions son les següents:
Retevisión Móvil (Amena)
C/ Garcilaso, 80
08027 Barcelona
Auna Telecomunicaciones S.A.U
Av. Diagonal 575-579
08014 Barcelona
Telefónica de España S.A
C/ Zabalbide, 41, 6è pis
48006 Bilbao
Telefònica Móviles España, S.A
Plaza de la Indepedencia, 6, 3ª
28001 Madrid
Vodafone España, S.A
Av. Diagonal, 601
08014 Barcelona
Gana Internet S.L
Carpinteros, 8, 2ª planta
28670 Villaviciosa de Odón
Uni2 Telecomunicaciones S.A.U
Juan Esplandiu 11-13
28007 Madrid
Wanadoo
Paseo del Club Deportivo, 1 ed. 8
28223 POZUELO DE ALARCON (MADRID)
Jazz Telecom, S.A.U
Avda. Europa, 14 Parque Empresarial La Moraleja
28108 Alcobendas
YaCom Internet Factory, S.A.U
C/ Albasanz, 16, 4t
28037 Madrid
Terra Networks España, S.A
Vía de las dos Castillas, 33, edificio Àtica 1
28223 Pozuelo de Alarcón
Tiscali World On Line, S.A.U
Marià Tubau 5, 1ª planta
28050 Madrid
Arran el gran nombre de demandes d’informació i queixes sobre el servei de telefonia mòbil que va atendre durant el 2005, l’Oficina d’Informació al consumidor està portant a terme una campanya d’informació sobre els passos que s’han de seguir a l’hora de presentar una reclamació. Així, l’OMIC recomana que aquesta es presenti, prèviament, a la companyia i si en termini d’un mes no s’ha obtingut cap resposta es faci la reclamació a través de l’Oficina Municipal i/o la Junta Arbitral de Consum. Els casos més freqüents de reclamació són el retard o la negativa en donar de baixa un servei, factures incorrectes, preassignació sense contracte signat i tarificació addicional.
Prèviament a la reclamació, els usuaris hauran d’haver presentat una queixa a la companyia, expressant una petició concreta i disposant de la documentació que acrediti la seva relació de consum i els fets exposats. Per a més informació, poden posar-se en contacte amb l’OMIC de Ripollet, al telèfon 93 504 60 01.
Les adreces on es poden presentar les reclamacions son les següents:
Retevisión Móvil (Amena)
C/ Garcilaso, 80
08027 Barcelona
Auna Telecomunicaciones S.A.U
Av. Diagonal 575-579
08014 Barcelona
Telefónica de España S.A
C/ Zabalbide, 41, 6è pis
48006 Bilbao
Telefònica Móviles España, S.A
Plaza de la Indepedencia, 6, 3ª
28001 Madrid
Vodafone España, S.A
Av. Diagonal, 601
08014 Barcelona
Gana Internet S.L
Carpinteros, 8, 2ª planta
28670 Villaviciosa de Odón
Uni2 Telecomunicaciones S.A.U
Juan Esplandiu 11-13
28007 Madrid
Wanadoo
Paseo del Club Deportivo, 1 ed. 8
28223 POZUELO DE ALARCON (MADRID)
Jazz Telecom, S.A.U
Avda. Europa, 14 Parque Empresarial La Moraleja
28108 Alcobendas
YaCom Internet Factory, S.A.U
C/ Albasanz, 16, 4t
28037 Madrid
Terra Networks España, S.A
Vía de las dos Castillas, 33, edificio Àtica 1
28223 Pozuelo de Alarcón
Tiscali World On Line, S.A.U
Marià Tubau 5, 1ª planta
28050 Madrid
Altres continguts recents amb la mateixa tipologia:
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
AGENDA
Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"
Notícies Destacades
Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.
Redacció i estil: Regidoria de Comunicació | Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat | Nota legal