Dilluns, 25 de novembre de 2024
L´OMIC va atendre més de 2.800 consultes i reclamacions durant el 2005
-Serveis-
05/04/2006
L’Oficina de Consum va rebre durant l’any passat un total de 2.533 consultes i va obrir 275 expedients, que s’han hagut de tramitar per fer la mediació entre les parts o bé presentar als organismes de consum adients. Del total d’actuacions portades a terme per l’OMIC, destaquen 870 sobre habitatge i prop de 700 sobre serveis. En aquest sentit, l’Oficina de Consum ha destacat la problemàtica existent amb les empreses de telefonia mòbil i, en general, la "pugna ferotge" per captar nous clients que estan portant a terme les empreses de serveis des de la seva liberalització.
Segons l’OMIC, a la nostra vila també suposa una dificultat la manera d’afrontar els problemes entre propietaris d’una mateixa comunitat de veïns. A banda de l’atenció de consultes i reclamacions, durant el 2005 l’OMIC també va realitzar campanyes informatives sobre la compra d’habitatges i la venda fora d’establiments comercials. En col·laboració amb el Departament de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, l’oficina va realitzar el 2005 la segona fase de la campanya informativa als establiments dedicats a la neteja tèxtil i Agències de viatges, així com visites informatives als establiments dedicats a la compra-venda d’habitatges i locals comercials. A més, s’han realitzat visites i inspeccions als bars i restaurants del municipi, així com als establiments de la Zona Centre.
L’Oficina de Consum va rebre durant l’any passat un total de 2.533 consultes i va obrir 275 expedients, que s’han hagut de tramitar per fer la mediació entre les parts o bé presentar als organismes de consum adients. Del total d’actuacions portades a terme per l’OMIC, destaquen 870 sobre habitatge i prop de 700 sobre serveis. En aquest sentit, l’Oficina de Consum ha destacat la problemàtica existent amb les empreses de telefonia mòbil i, en general, la "pugna ferotge" per captar nous clients que estan portant a terme les empreses de serveis des de la seva liberalització.
Segons l’OMIC, a la nostra vila també suposa una dificultat la manera d’afrontar els problemes entre propietaris d’una mateixa comunitat de veïns. A banda de l’atenció de consultes i reclamacions, durant el 2005 l’OMIC també va realitzar campanyes informatives sobre la compra d’habitatges i la venda fora d’establiments comercials. En col·laboració amb el Departament de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, l’oficina va realitzar el 2005 la segona fase de la campanya informativa als establiments dedicats a la neteja tèxtil i Agències de viatges, així com visites informatives als establiments dedicats a la compra-venda d’habitatges i locals comercials. A més, s’han realitzat visites i inspeccions als bars i restaurants del municipi, així com als establiments de la Zona Centre.
Altres continguts recents amb la mateixa tipologia:
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
AGENDA
Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"
Notícies Destacades
Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.
Redacció i estil: Regidoria de Comunicació | Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat | Nota legal