fons degradat blanc
ripollet.cat
Dijous, 7 d'agost de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Serveis
L´OMIC supera les 2.000 consultes i reclamacions durant l´any 2004 -Serveis- 15/03/2005

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre durant l’any 2004 més de 1.900 consultes i prop de 200 reclamacions. Segons la darrera memòria anual d'aquest servei, l’activitat de l’OMIC ha anat en augment, especialment pel que fa a informacions i reclamacions relacionades amb la telefonia, així com els serveis de llum i gas. El tema que ha registrat més consultes ha estat l'habitatge, amb un total de 600. La majoria de preguntes i queixes van ser sobre gestions de compra-venda, així com la rehabilitació d’edificis, reparacions urgents i rebuts impagats.

L´OMIC supera les 2.000 consultes i reclamacions durant l´any 2004  -Imatge 1-


Des del Servei de Salut Pública i Consum, durant el 2004 també es va dur a terme la segona fase de la campanya informativa de bars i restaurants i de neteja tèxtil i va començar la inspecció de les Agències de Viatges. A més, com es porta a terme des de fa 12 anys, la regidoria també va realitzar la inspecció d’obradors i pastisseries i va coordinar la visita de Sanitat als menjadors escolars, les escoles bressol i les rostisseries.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal