fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimecres, 11 de juny de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Junta de Govern Local
Junta Govern 9-6-04
2a fase del carrer de la Mercè i renovació d'onze espais infantils
-Junta de Govern Local- 11/06/2004

La Junta de Govern Local del 9 de juny va aprovar l’adjudicació de la remodelació del carrer de la Mercè, en el tram comprès entre la rambla de Sant Jordi i el carrer de Tamarit. Segons va explicar, en roda de premsa, la tercera tinent d’alcalde, Malika Zedjaoui, aquesta segona fase costarà uns 72.000 euros i tindrà un termini d’execució de 4 mesos. L’obra, realitzada per Constructoras de Montcada, constitueix la segona fase del projecte de millora del carrer de la Mercè amb la rambla de Sant Jordi. Contempla actuacions de demolició, voreres, clavegueram, calçada, instal·lació de rec, jardineria, mobiliari urbà i senyalització. A banda d’aquesta iniciativa, la Junta de Govern Local també va aprovar el plec de clàusules per al subministrament de jocs infantils a onze espais públics de Ripollet, per un import de prop de 30.000 euros.

Junta Govern 9-6-04<br>2a fase del carrer de la Mercè i renovació d'onze espais infantils -Imatge 1-


Nous jocs infantils
L’Ajuntament va donar llum verda a la convocatòria per a la presentació d’ofertes per al subministrament i instal·lació de jocs infantils al parc de la Xemeneia, la zona dels pisos ADIGSA, el parc Oriol Martorell, el Maria Regordosa, la zona de jocs al costat del CEIP Tiana i els parcs Primer de Maig, de la Solidaritat, Gaudí, Mª Lluisa Galobart, Ferran Ferrer i Anselm Clavé.
Un altre dels acords adoptats va ser l’adjudicació del servei de transport per al Centre de Dia de Ripollet. El cost per cada viatge queda en 23,81 euros, sent vuit els que es realitzen diàriament. A més, es va ratificar la creació d’una plaça d’agent de la Policia Local i atorgar una subvenció de 902 euros a l’Associació Espanyola Contra el Càncer per a l’exercici 2004.
Finalment, i d’acord amb la comunitat educativa, la Junta de Govern va decidir la creació del plec de clàusules per a les obres de pintura del CEIP Francesc Escursell, amb un import base de 50.000 euros, i l’adjudicació de les obres de substitució de fusteria que es faran aquest mes de juny al CEIP Anselm Clavé.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal