fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 19 de març de 2024
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Cultura
Aprovada la creació de la Comissió de Festa Major de Ripollet -Cultura- 27/01/2020

El dijous, 23 de gener, es va celebrar una sessió plenària de caràcter extraordinari i urgent on va restar aprovada per unanimitat la creació de la Comissió de Festa Major, així com la normativa que regeix el seu funcionament i el sistema d'elecció dels seus membres. Aquesta comissió s'encarrega de l'organització, disseny i programació de la Festa Major de Ripollet i estarà presidida pel regidor de Cultura, Oriol Mor. Els membres que la integraran seran un secretari/ària, els Vocals i un grup de personal tècnic.

Aprovada la creació de la Comissió de Festa Major de Ripollet -Imatge 1-Aprovada la creació de la Comissió de Festa Major de Ripollet -Imatge 2-

La composició dels Vocals serà: un regidor de l'equip de govern; una persona en representació de cadascun dels grups polítics de l'oposició; sis representants de les entitats culturals; quatre representants de les entitats juvenils; dos d'entitats esportives; un de les Associacions de veïns, un de les AMPA, AFI i AFA; un representant del comerç local, un de la taula de diversitat funcional i quatre persones a títol individual. El grup de personal tècnic i/o expert, que assessorarà en tot moment els membres de la Comissió, estarà format per personal municipal: dues persones de la Regidoria de Cultura, una de Patrimoni, una de Joventut i una de la regidoria d'Esports.

Els representants d'entitats hauran de presentar la seva candidatura amb el document que se'ls adjuntarà en la comunicació que rebran properament. Les quatre persones a títol individual hauran de presentar, com a requisit, un escrit argumentant l'interès de la seva candidatura i serà la pròpia Comissió de Festa Major, un cop estigui constituïda, la que farà la selecció d'aquestes persones, en cas que el nombre de candidatures presentades sigui superior a quatre.

Calendari d'elecció
El procés d'elecció dels seus membres s'iniciarà el pròxim 29 de gener amb el període de presentació de candidatures, al registre del Centre Cultural, que s'allargarà fins al 10 de febrer. El calendari aprovat estableix que el dia 11 de febrer es faci la proclamació de candidatures i el mateix dia, de 19 a 20.30 h, la votació.

Per a més informació, poden posar-se en contacte amb la regidoria de Cultura, al Centre Cultural (Rbla. de Sant Jordi, 2-4), al telèfon 935 046 025, o per correu electrònic a cultura@ripollet.cat.

NdP



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal