Dijous, 25 d'abril de 2024
L'OAC va realitzar 2.700 hores d'atenció al públic l'any 2013
-Serveis-
09/04/2014
Durant l'any 2013, 28.595 persones van ser ateses a les oficines de l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà, c. de Balmes, 4). Aquestes visites van significar unes 2.700 hores d'atenció directa als veïns del municipi que s'han acostat fins a les oficines municipals per realitzar tot tipus de gestió. Van ser majoritàriament entre les 11 i les 13 hores i van tenir un temps d'espera mitjà de 5 minuts i mig. El mes amb més usuaris va ser el mes d'abril de 2013 i els dies amb més demanda van ser els dilluns i els dimarts.
Pel que fa a les gestions realitzades, principalment van ser: 10.671 relacionades amb tràmits del Padró Municipal d'Habitants, 4.245 per demanar informacions diverses, 4218 per presentar documents al Registre d'Entrada i 9.520 amb peticions sobre diferents aspectes de la gestió municipal.
90 tràmits i gestions en un sol punt
Des de primers d'any, l'OAC ha esdevingut el punt únic d'informació i atenció a la ciutadania. Aquest canvi suposa una nova organització de l'atenció a la ciutadania per oferir una gestió eficient dels tràmits i consultes.
Aquesta organització va lligada a una voluntat de l'Ajuntament d'oferir una administració més moderna i optimitzada, que treballi amb les noves tecnologies i amb la filosofia de l'estalvi de recursos. Actualment, l'OAC està capacitada per a realitzar més de 90 funcions de tràmit, gestió, informació i registre.
El seu horari d'atenció és de dilluns a dijous de 8 a 19 hores i divendres de 8 a 14 hores.
Durant l'any 2013, 28.595 persones van ser ateses a les oficines de l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà, c. de Balmes, 4). Aquestes visites van significar unes 2.700 hores d'atenció directa als veïns del municipi que s'han acostat fins a les oficines municipals per realitzar tot tipus de gestió. Van ser majoritàriament entre les 11 i les 13 hores i van tenir un temps d'espera mitjà de 5 minuts i mig. El mes amb més usuaris va ser el mes d'abril de 2013 i els dies amb més demanda van ser els dilluns i els dimarts.
Pel que fa a les gestions realitzades, principalment van ser: 10.671 relacionades amb tràmits del Padró Municipal d'Habitants, 4.245 per demanar informacions diverses, 4218 per presentar documents al Registre d'Entrada i 9.520 amb peticions sobre diferents aspectes de la gestió municipal.
90 tràmits i gestions en un sol punt
Des de primers d'any, l'OAC ha esdevingut el punt únic d'informació i atenció a la ciutadania. Aquest canvi suposa una nova organització de l'atenció a la ciutadania per oferir una gestió eficient dels tràmits i consultes.
Aquesta organització va lligada a una voluntat de l'Ajuntament d'oferir una administració més moderna i optimitzada, que treballi amb les noves tecnologies i amb la filosofia de l'estalvi de recursos. Actualment, l'OAC està capacitada per a realitzar més de 90 funcions de tràmit, gestió, informació i registre.
El seu horari d'atenció és de dilluns a dijous de 8 a 19 hores i divendres de 8 a 14 hores.
Altres continguts recents amb la mateixa tipologia:
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
- Avís de tall d'aigua dimarts 15 als carrers de Pau Casals, Casanovas, Monturiol i Montcada [Notícies]
- El futur nou Arxiu Municipal, un espai modern i sostenible [Notícies]
- Avís de tall d'aigua als carrers de Sant Josep, Pizarro i Sant Salvador [Notícies]
- Avís de talls elèctrics per la instal·lació de nous fanals a una desena de carrers [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per dijous, 25 de març [Notícies]
- Es constitueix l'Associació de Municipis per l'Energia Pública [Notícies]
- Resolta l'avaria en el subministrament d'aigua que ha afectat a tot el municipi durant unes 3 hores [Notícies]
- L'Ajuntament aconsegueix el traspàs de les línies e4, 620 i 685 de la Generalitat a l'AMB [Notícies]
- Avís de tall d'aigua per a dilluns, 8 de febrer [Notícies]
- Avís de tall d'aigua a la ctra de Barcelona i carrers de Monclar i Cardoner [Notícies]
AGENDA
Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"
Notícies Destacades
Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.
Redacció i estil: Regidoria de Comunicació | Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat | Nota legal