fons degradat blanc
ripollet.cat
Dimarts, 17 de juny de 2025
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Serveis
Mossos d'Esquadra inicien la segona fase del Pla Grèvol, per un Nadal segur -Serveis- 07/12/2013

La Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra posa en marxa, per setè any consecutiu, el Programa Operatiu Estacional de Seguretat (POE) Grèvol 2013-2014. El pla, adreçat a comerciants i a la ciutadania en general, té l'objectiu de garantir la seguretat en els principals eixos comercials d'arreu de Catalunya per tal de prevenir els delictes en aquestes zones, principalment furts, robatoris en comerços i estrebades en la via pública. Estarà actiu fins el 13 de gener, coincidint amb l'inici de la campanya de rebaixes.

Mossos d'Esquadra inicien la segona fase del Pla Grèvol, per un Nadal segur -Imatge 1-

El Grèvol també dedica especial atenció a l'oci nocturn, a la mobilitat (tant per les carreteres com per la xarxa de transports públics i privats) i als espais públics en els quals es desenvolupin activitats amb motiu de les celebracions en dies assenyalats.

Els principals objectius del Pla són prevenir i reduir els fets delictius, disminuir la percepció subjectiva d'inseguretat i garantir el lliure i pacífic desenvolupament de l'activitat comercial i de les celebracions als espais públics, entre altres.

Transports de mercaderies i top manta

Enguany, els Mossos han posat l'accent en dos àmbits concrets: el transport de mercaderies i el top manta. En les darreres campanyes del Grèvol, els policies van detectar un augment dels fets delictius que tenen com a objectiu la sostracció de la mercaderia que transporten els repartidors de les empreses de distribució comercial i paqueteria. En relació al top manta o venda il·legal de productes, per tal de reduir el seu impacte, es potenciaran les patrulles mixtes de mossos d'esquadres amb policies.

Coordinació amb altres operadors
A partir del 2 de desembre, i fins el 13 de gener, començarà el segon període del Grèvol. En aquest es duran a terme accions operatives amb la finalitat de reduir els fets delictius i garantir el normal desenvolupament dels actes festius d'aquestes dates.

Pel que fa a les celebracions de la nit de Cap d'Any, s'intensificaran els dispositius policials a l'entorn de les zones d'oci nocturn que aquella nit ampliaran els horaris de tancament al públic. Durant la cavalcada de Reis s'implementaran dispositius específics, atès la gran afluència de persones que es concentraran en els diferents municipis.

F.R.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal