fons degradat blanc
ripollet.cat
Diumenge, 25 de gener de 2026
info_cercador
Noticia anterior Noticia seguent
Comunicació
Info de la setmana: 2 de desembre de 2011 -Comunicació- 01/12/2011

A l'edició número 180, de l'Info setmanal, hem parlat dels primers actes nadalencs que es posen en marxa amb l'encesa de l'enllumenat. Així, ens ha acompanyat Lluís Gallego, responsable de Protecció Civil, que ens ha parlat de la recollida d'aliments que duen a terme amb Cáritas Parroquial. També hem conegut en Miquel Arrué, professor de música de l'Institut Can Mas, que ens ha explicat el model educatiu del centre. Els actes del Dia Mundial de la Sida, organitzats per la Regidoria de Joventut, ens els ha explicat la Maria José Morcillo, dinamitzadora juvenil.

Info de la setmana: 2 de desembre de 2011 -Imatge 1-Info de la setmana: 2 de desembre de 2011 -Imatge 2-Info de la setmana: 2 de desembre de 2011 -Imatge 3-
Escolteu en directe per la ràdio o la xarxa el resum de notícies de Ripollet Ràdio (91.3 FM), que s'emet els divendres a les 13 hores. En redifusió els divendres a les 18 hores i diumenges a les 13 hores. També podeu descarregar aquí la darrera edició de l'INFO.

Foto: Miquel Arrué, professor de música .de l'Institut Can Mas.
Foto2: Maria José Morcillo, dinamitzadora juvenil.
Foto3: Lluís Gallego, responsable de Protecció Civil.



AGENDA

Exposició: "Andreu Solà. La mirada d'un ripolletenc a la Catalunya Modernista"

Exposició: 'El pa de la diversitat'
noticies
Notícies Destacades
Ombra inferior



Versió en proves d'info.ripollet.cat, l'actualitat de la ciutat al teu abast
Pendent de validació W3C/WCAG. Es possible que la visualització no sigui òptima en tots els navegadors.

Redacció i estil: Regidoria de Comunicació  |  Desenvolupa: Serveis informàtics
2011 © Ajuntament de Ripollet - 93 594 20 48 - info@ripollet.cat  |  Nota legal